Update

Om exakt en vecka har jag gått min första skoldag på 4 år.
Mina vänner.
Jag skall läsa på komvux ser ni. Alla tittar konstigt ja nästan ogillande (förhoppningsvis förvånat) på mig när jag berättar om vad jag skall göra i vår. 
Kan hända var att musiken var det enda jag la tid på i skolan under gymnasiet. I alla fall är det vad mina betyg säger.
Men de (dom som frågar om min vår alltså) brukar andas ut och nicka förstående när jag säger att det bara är en terminen jag skall läsa där.

Är det något med komvux som jag inte vet?

Fast det är ännu roligare när jag berättar vad jag vill utbilda mig till. Pastor
Då händer det ibland oftast att folk sträcker lite extra på ryggen och (inte allt för sällan) slänger ur sig excistensiella frågor.

Loves it.

Efter att ha sett över min vår och ganska snart insett att jag bokat in mig på en hel del projekt  i vår, vitt sprida projekt, insåg jag ganska snart att det blivit dags för det som det lätt blir dags för i en socialt aktiv människas liv. Kill your darlings

Så med tungt hjärta lämnade jag i måndags teatern. Det blir ingen dahlmålsEivor i masjävlarna för mig i vår. Teatergruppen blev ledsen och jag blev ledsen.. men det får helt enkelt bli en annan gång. Ni blir dom första som får veta när jag skall spela teater igen. Jag tror ni skulle gillat mig som skådespelarska...??

nog med dödandet.

Om exakt några timmar Åker Jimmy till Bali, hongkong, filippinerna. Skit unge. Han kommer ha så galet kul. Jag kommer sakna honom som galet alltså.
Men med honom förlorad för en tid så får jag någon annan in i huset. Nämligen min fru. Hon flyttar in imorgon när hans plan lyfts. Sambos igen.


Jag ser fram emot ett nytt år. Med allt vad det ger och innebär. Jag längtar efter;
Framtidstro
Att sluta klaga
Styrka
Att se möjligheter i det omöjliga
Att lära mig att göra omständigheter konstruktiva, inte destruktiva
Framgång
Att gå vidare
Kärlek
Glädje
Lycklighet
Varm sommar
Och en djupare Tro.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback