Det finns ingen hejd på mig!

Jag vaknar varje morgon i snurriga drömmar om massa frågor som jag måste svara på. Imorse förstod jag inte orden på frågorna och vägrade vakna tills jag kunde förstå vad jag skulle svara på. Lyckades tillslut tränga mig igenom sömntankarnas galna värld och tala om för mig själv att jag drömmer. "Nu går du upp Johanna". sa jag och gick upp.

Det finns ingen hejd på vad jag producerar denna veckan, Kastas mellan stagnering och flyt. Har redan så här de närmaste dagarna lyckats producera 2 til hemtentor, en artikelanalys grejs, äntligen kommit fram till vad mitt argumenterande tal skall vara om, tagit viktiga beslut ca. 2, bokat 3 biljetter, till gbg o tillbaka samt resan hem till Jul.
Jag är Nöööjd.
De ger mig dessutom en hel eftermiddag extra i tid för bön och planering för fredagens gudstjänst.

Jag har egentligen ingen aning om vad jag lärt mig de senaste, allt går så fort, och de är den ena inlämningen efter den andra, den ena sidan efter den andra, text, text.. ord ord. Hoppas jag inte bara tror att de är innehåll i allt jag skriver. Tacka Gud för de undermedvetna som lagrar mer än man tror.

De har snöat nu i typ en vecka, de är BARA vitt ute och skit kallt. ÄLSKAR DE.
Har inte lyckats komma ut och leka än. får ta tag i det.

Nu är det yp bara en dag kvar, sen sätter jag mig på bussen mot Göteborg, skall bli skönt att komma hem till verkligheten lite.

Fastställde för övrigt grymt sömnig imorse "I keep the best, and learn from the rest!" Ligger ngt i det, trots virriga sömntillstånd.

Nu skall jag sova. God natt världen.

Lite bilder

SNÖHur hamnade jag här?
Pedagogisk och lite barnslighet är bra!!Sån här blir man av mkt skolarbete. galen.SNÖ


Kommentarer
Postat av: pastor Peter

Du är inne på rätt spår. Det fastnar mer än du tror och det som ska fastna fastnar. Njut av dina teologistudier och predika Guds ord på fredag!

2008-11-26 @ 00:00:13
Postat av: jibbs

will do pastor pete

2008-11-26 @ 00:29:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback