Producera

veckan som kommer är veckan jag måste producera, likt en höna som ger de ena ägget efter det andra. 2 Dogmatik inlämningar skall in, en om treenigheten och en om ja va va de nu..? frälsningsläran? Dessutom en analys av artiklar till homilitiken, nått i ämbetssyn och on top of that en predikan som avslutar veckan.

Can we do it? YES WE CAN!!!

För övrigt kolla jag på en lägenhet igår, där jag kanske skall bli inneboende.

För övrigt gillar jag:
Att Lucia närmar sig
Att det snart är Jul
Att jag skall få hänga med kids ikväll
Att det är sol ute, JÄTTE stark sol
Att jag sov som en stock inatt
Att jag har en dator
Att jag åker hem väldigt snaaaart :)
Att jag ska få predika på fredag
Att det är snö ute.

Nä nu, e de dags att spetsa ögon och sinne. Dags att värpa.

Kommentarer
Postat av: Ida

Frälsningslära. Jag bara smakar på ordet. FRÄLSNINGSLÄRA. Lite salt sådär. Nu ska jag producera. Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback