Asså ibland Johanna Buller

Jag vakna i morse..nej just de. De va precis de jag inte gjorde!! Jag har inget som helst minne av att klockan ringde imorse, och när brandlarmet gick kl 10 tror du inte jag stoppar öronproppar i öronen och vänder på mig...
Efter ett tag när inte tjutet slutar, så vaknar jag till, är det brandlarmet som låter..äsch. Skit i de tänkte jag. Men så kom jag på, de kanske brinner, då kommer ju jag brinna inne om jag inte går ut.
Jag vacklar upp från sängen och går mot dörren, mycket riktigt, tjutet hörs från korridoren, det är larmet.. då kommer min kropp igång frenetiskt och börjar slänga på sig kläder och mitt i det, börjar jag fundera på vilken dag det var, och vad klockan va.

Jo jag skulle varit upp för ca 4,5 timme sen. Bra jobb.

Dom skrattade åt mig när jag vimmelkantig kom ut i korridoren. Alla hade samlats ute för brandlarmet, som var en övning. Jag brann inte inne, och kom till sist upp och hade inte missat hysteriskt mkt.

Imorgon åker jag till Göteborg. woop. Bussen går 07.30, jag får inte försova mig då. segt.

hej.

Kommentarer
Postat av: Christopher B

YEEEEHY!! Gud vad jag längtar! :D

Postat av: ankan

HAHAHAHAAHAAAA, så väldigt, väldigt roligt, hahahaha jag dog just

2008-10-16 @ 23:03:02
URL: http://samst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback