Christopher Buller

Jag har 3 bröder. Vilka jag älskar precis lika mycket. Den som KANSKE är mest lik mig är chriss..
Jag saknar honom mkt de sista. Hans bubblande skratt, hans pladder, hans mat och framför allt efterrätter, att hänga i hans rum hos pappa. Ja.. mkt. Han är grym. Han är rolig, intelligen, kreativ, driftig, envis (stor suck på de ibland), Social, varm, högljud.

Saknar när du skall stor städa ditt rum och blir manisk och sätter på AS HÖG fransk musik och river ut allt (mansiskt) ur ditt rum och sen sakta men säkert bygger upp det igen.

Älskar dig.

Kommentarer
Postat av: Christopher B

älskar dig med! :) längtar nått så fruktansvärt tills du kommer ner! :D saknar dom gångerna jag bara sitter i ditt rum och vi tjötar om allt, samtidigt som du plockar med något. Plugga järnet nu så du verkligen kan vara ledig när du kommer ner! LÄNGTAR! loove u


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback