dåligt samvete

Jag har börjat få dåligt samvete för allt jag inte hakar på eller säger nej till. =ont i magen.
Lägg av lixom. breath. man kan inte göra allt Johanna Buller (de gäller er andra där ute med, min bror tex)

Nomi har varit här i helgen. Woop. Det blev en mycket skön helg, med mycket löv som kastades omkring, man kan ju inte bara låta alla löv ligga där på marken, mycket roligare att kasta omkring dom och sparka på dom. Vi har ätit, pratar, promenerat ja vet..mkt moget, gått på bio och tittat på staden. Utvärderat och uppdaterat. Känns lika uppfriskande som det nu är tomt =)



Idag gick jag upp lite för sent, men har suttit och läst sen dess. Varför tar det så lång tid att läsa?? Önska jag kunde speedreada. Spola fram och lagra information mkt snabbare och bättre.

Nu skall jag vara vuxen och köpa mjölk.

Igår så köpte jag biljetter hem nästa vecka. det är också woop.

Prästpaddan tackar för sig så länge.

Ps. Claes. Välkommen hem! Ds.


Kommentarer
Postat av: Christopher B

så sant som det är sagt! man måste har dom dagarna, som du hade i fredags, fär man bara tar det lungt. gör lite saker som behövs göras, fast i lugn takt! take it easy man! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback