helg..

Fredag eftermiddag.

Idag har dagen gått med lugna steg, renskrivit lite antekningar, varit på mentors samtal med min super mentor. Sen har jag tittat på debatt om abort frågan. Suck.
Skall alldeles snart gå och köpa bröd och sen städa mitt rum. Imorgon kommer min Fru. Nome. Jag är så himla glad. Nome kommer!!!

Inatt drömde jag att jag gick ett armband av min vän Isse, armbandet klistrade man på på frizonbandet och det var flodhästar på.. Var får jag allt ifrån??

Kan informera er om att vi till Nya Testamentet kursen läser en skit seg bok. Alla håller på att få dåndimpen över den där boken alltså. hahah. så även ja. Sandsäcken i källaren är tydligen döpt efter bokens namn. Säger kanske något!
haha. En ny interpretation skall skrivas..har inte riktigt bestämt text än..hmm..

Erik o Emma, ni var modiga igår. Beundar er.

hej så länge.

Kommentarer
Postat av: Gustav

Vilken bok har du?

2008-10-05 @ 23:22:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback