Hem?

Hej.

Det är söndag eftermiddag och jag sitter på bussen som alldeles strax kommer tuffa upp mot huvudstaden. Jag skall hem.. ja vad nu hem är... Uppsala skall jag i alla fall till. 

HAr varit hemma sen onsdags och dagarna har gått mkt fort får man ändå säga. Lägerekot var strålande, så kul att träffa alla "barn" igen och åter uppleva sundsviks gården igen..ett extremt mkt kallare tillstånd som innefattar frost, men ändå. Det var full måne och havet låg spegelblankt och inne i huvudhuset hörs lovsång som sedan löses av med Tyst disco (som för övrigt är mkt roligare än vanligt disco). Det blir inte bättre. Vi lyckades dessutom pricka in i att äta allt i barnkalas mat väg, både hamburgare och korv med bröd. Wow.


Natten var sömnlös. När vi anlände till gården var de skit kallt och jag och nome trodde vi var interligenta när vi istället för att gå ut i kylan och ta ett sovrum bestämde oss för ett av rummet i huvudhuset. Kanon, tänkte vi tills dess vi lagt oss och inser att de inte är sommar vilket innebär att alla kommer att hänga i sällskapsrummet utanför vårt rum. OCh med tonårssorl och skratt med örjans genomtränkande röst så var sömn inget tillstånd att hamna i. Men de är ju bara lägereko en gång om året.

Fick dessutom äran och glädjen att fira Gudstjänst i familjen idag- Saronkyrkan Göteborg. 
Och avslutade helgen med en lunch med Anna och Miriam. =)



Nu är de dags att få lite skol arbete gjort. Jag tenta nästa vecka. Gaah..jag är LÅÅNGT ifrån i fas med den tentan eller inlämningen som också skall ske nästa vecka. Wish me luck.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Dumma dej som kommer hem...för att åka igen.

Inte okej.

2008-10-22 @ 21:25:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback