I staden med stort G

hej.

Det är Gött att vara hemma i den enda riktiga staden i detta landet. Göteborg.
Anlände igår eftermiddag och har spenderat tid hemma i Mölndal med Mor och alla bröder på en och samma gång med Väldigt mycket levande ljus och stek.

Denna dag har också varit as skön. Sov så där extremt gott som man alltid längtar efter att göra när sängen är sjukt mjuk och man bara drömmer trevliga drömmar och allt är lagom varmt. Så odiciplinerat gick jag inte upp och pluggade imorse utan sov ut och gick sedan upp och började dagen ordentligt med att luncha med Far min. Jätte trevligt och mycket god mat. :)
Sen har dagen flytigt på med att hälsa på folk och fika.
-gabbe
-chriss
-mogge
-nome
-Claes sjöström
-Jannie
- Anna Laaago(woop woop)
-kicki

..hmm..de va nog alla.
Vi avslutade kvällen hos Claes och såg kanske världens sjukaste film, "Funny Games". Var skit arg efteråt, dom va så himla störda. sett den??

Nu borde jag somna för länge sen, skall upp och köra Jim till flygplatsen 04.30 imorgon/inatt. Han skall precis som min far till Miami med jobbet. Inte fel inte.

Imorgon åker jag på lägereko på SUNDSVIK! Detta älskade sundsvik, lite weard att vara där höst tid. ska bli kul o se alla igen.

Sov Johanna, jaja..
Hej
 


Kommentarer
Postat av: anni

jag drömde inatt att jag hade två barn. En som hette Greta och var typ 5år. SKIT SÖT tjej, med blont lockigt hår till axlarna. sjukt sprallig, och sprang runt och var busig. Hade en lite son också, kanske 1 år. blont kort, rakt, tunt hår, stora isblå ögon. fantastiskt söt och vacker, och len! jag älskade honom! Greta också, såklart. Helt underbara.



Men så sprang Greta iväg, bakom ett hus. Jag sprang efter för att kolla vad som hänt. Hittar henne i famnen på en man, hon är aldeles blodig. Jag Ler mot henne, går fram och säger "hjärtat, vad du blöder! Borshan har också slagit sig, kom ska du få se!" Jag är jätte trevlig och tycker inte alls synd om henne. ler och snäll som ingenting hänt. Vi går en stund och kommer in i ett rum. jag håller henne i handen. Det är blod överallt. Jag ler och pekar på blodfläckarna så Greta ska se, "Titta här, det här är brorshans blod, han har också slagit sig!" Jag ler när jag talar med henne.



Drömmen var ingen mardröm. den var helt sjukt fantastiskt. för det var mina barn. och dom var underbara.



Men när jag vaknade förstod jag att jag var djuk i huvudet. DOM HÖLL JU PÅ ATT DÖ, båda två!!





hatar, och kommer alltid hata funny games.

2008-10-17 @ 15:45:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback