räkningar

Det finns en viss tillfredställelse att kunna betala alla sina räkningar. Det är inte kul att betala dom och se hur pengarna försvinner. Men det är tillfredställande att känna att man man betala sina räkningar. Det är ngt att vara tacksam över!

Det är lördag som ni alla vet. Jag sov länge och har nu suttit och pluggat inför tentan jag har nästa vecka. den ger mig magknip. Allt är fortfarande rörigt i huvudet har inte riktigt fått ngn struktur på de hela. Glädjande är att min interpretation är klar..ska bara få ner teckena lite, har skrivit lite för mkt. Men skönt att inte ha den flåsande i nacken =).

Det är november nästa vecka, hur det kan vara det har jag absolut ingen aning om. INGEN aning. De är väl bara att finna sig i =).
November är bra för att:

- Anna lagoo kommer och hälsar på.
- Jag fyller 24 år
- Jag skall predika på OMG (28 nov, bara att komma)
- Då är det bara en månad kvar till Lucia, pepparkaksbak och julsånger.

Nu skall jag cykla ner till gränby för att handla, sen skall jag försöka plugga lite till innan XP gtjn som är ikväll.

Hörde att de var fullt på OMG igår. Hoppas ni hade de bra alla ni som var där :)

love. jibbs


Kommentarer
Postat av: Anonym

laago fortfarande. och jag tycker det är lika kul att bli kallad anna laago som du tycker det är att bli kallad johanna buller.

2008-10-25 @ 22:15:11
Postat av: Jag

What ever lagooon. See you soon:)

2008-10-27 @ 00:16:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback