Brev skrivet på papper med penna

Jo det är sant.
Idag fick jag brev. Ett riktigt brev, skrivet med en penna..olika pennor på ett vitt papper. Det kom från laago och gjorde min dag, ja rent av min vecka. Jag satte mig ner vid ett väl valt tillfälle och läste det. Hon skall börja skicka brev till mig varje vecka nu. Vilken människa.. undrar om hon är gud...?

Jag tänker svara.

Uppmaning till världen, skicka mer brev! I mängder. Finns inget som gör än så glad som att mitt bland räkningar, reklam och annat skit få ett riktigt brev.

Min dag:
- Tema dag, Gudstjänsten och musiken
- Började sparka in ettorna (Skitkul)
- Åt skitgod soppa
- Fortsatte temadagen
- Fixa med det ena pappret efter det andra, och greja hit och dit medans klockan sprang.
- Tog bussen ut till Ikea och sportaffär.
- Införskaffa träningskor och sånt och lite NÖDVÄNDIGHETER till mitt hem.
- Läst brev
- Ätit glass med Filip
- varit på Andakt
- nu går jag väktarrundan och fastna här... wooups

Har börjat läsa en ny blogg. En as gammal tant som skriver. Rekommenderas också. 
www.edna.blogg.se
Nu skall jag stupa i säng. Jag är Sjukt trött.

hej då

Kommentarer
Postat av: nomes

Mina lärare säger att det inte är särskilt troligt att Anna Laago är Gud. Men att man inte ska förkasta teroin innan man satt sig in i det, och kollat vad grundtexterna och Mitternacht säger

Postat av: Klara

Åh, brev på riktigt är så grymt värt! :)

2009-09-12 @ 10:23:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback