Hej.

Jag vill börja detta inlägg med att tacka Noomie för en mycket insiktsfull kommentar.

nomes om Brev skrivet på papper med penna:
Mina lärare säger att det inte är särskilt troligt att Anna Laago är Gud. Men att man inte ska förkasta teroin innan man satt sig in i det, och kollat vad grundtexterna och Mitternacht säger

Tack.

Ja så var det fredag då. Ska äta kyckling idag. Precis som reklamen säger. Kyckling är dock ALLTID bäst. Denna vecka har känt lite som, ja till och från som att jag helt plötsligt börjat på gymnasiet igen, eller nån folkhögkola och skall läsa musik. Vi har sjungit i kör varje dag.
Vi har nämligen haft temavecka. Musiken i Gudstjänsten.. alla samlingar har INTE varit höjdare. Men det var verkligen en höjdare idag när kvinnan från zimbawe skulle få 50st teologer att dansa OCH sjunga samtidigt.
UNDERBART!

I övrigt är det nollning.. oj förlåt, välkomstvecka säger vi här på johannelund för alla de nya "små" ettorna som kommit till skolan. Igår hade vi utflykt med friluftdag. Temat är söndagskola. Passande: Ja!

Det finns något oerhört tillfredställande att få vuxna människor att gå på led.



I övrigt är jag väldigt trött. Kroppen känns utmattad. Så jag skall SOVA i helgen så mycket jag kan. För sen drar allvaret pågång.

Vad ska ni göra i helgen?

Kommentarer
Postat av: annieeeeee

ja ska till stockholm. vara jätte nära dig. det ska jag göra.

2009-08-28 @ 17:10:59
Postat av: jibbs

jag känner det

2009-08-29 @ 15:13:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback