Hejdlöst då

Hejdlöst mycket foton läggs ut på Facebook från årets läger.. och då menar jag verkligen ordagrant HEJDLÖST.
Jag är mätt på läger för i år. Käre tid har inte gjort annat i sommar än att vara på läger, så rätt!

Om mindre än 2 veckor så drar skolan visst igång igen, say WHAT? När man tittar tillbaka på början av sommaren så känns det faktist sjukt länge sen, och mycket har hänt sen dess. Men de känns inte såpass länge sen att de är dags för skolan att dra igång riktigt än.. jag har ju inte hunnit andas än.
Tema vecka och gudstjänst och musik samt inspark av de nya förskrämda ettorna. Dom kommer känna sig SÅ välkomna så!

Igår va jag på trendig tillställning på Red Devil, alla va skitsnygga och fräcka, men trevliga. De bjöds på pizza och man fick måla sin favorit adidassko.. lite som dagis. Fast fräckare.
Ikväll blir de Beatbois på styrbordbabord. Ska dansa så armarna gör ont.

Nu måste jag slänga skräp. Hejdlöst massa skräp.

hej så länge.


jag o bea. Skitglada på FriZon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback