Driftig.

Det är SÅ befriande att lämna in PM och skriva tentor. Sen kan man lämna det där bakom sig, med lärdomar i behåll visserligen. Idag lämnade jag in PM från ett kyrkobesök och jag har just avslutat min Livsberättelse som skall lämnas in i själavårdskursen imorgon. Idag har jag dessutom varit på historisk kyrkovandling idag i Uppsala stad i kyla, strålande sol och glittrande rimfrost. Inte fel inte.
Så då var det bara x antal föreläsningar kvar, en tenta, en Bok och ett PM innan jul..och en flytt. Jahapp.

Jannie är i min stad. chip och Hurra. Vi skall på bröllop, och vi skall umgås. Precis som på båten i somras (nome). De blir fint. Min rum ser dock åter igen ut som en loppmarknad spytt så de blir till att leka mary poppins nu fort som bara den. Upp och ordning.

amen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback