jag vet..

Ja, jag vet.

Måhända är jag värdelös på att uppdatera nu det senaste. Men egentligen är det ett gott tecken, gör för mkt trevligt som inte ger mig tid till att blogga. Trevligt som i att umgås med sjukt mycket folk hemma hos nomes igår. Ligga med klaostrofobi mellan Nome och Lollo inatt, liggandes i skarven med 2 kvinnor som la sig allt närmre och närmre, i can't breath. Inte så trevligt i ju för sig. Gav mig ingen sömn. Men sist när noomie fick ligga i mitten stal jag hennes täcke.. så jag antar att vi är kvitt nu..

Imorgon är det nyårsafton säger de. Dags att träda in i 2010. Vet inte om de ljuger eller vad de gör. Kan det verkligen redan vara nyår..? ne. Ne jag tror inte det...

Ja, som ni märker. Har inte så mkt intressesant att delge för era ögon. Åker tillbaka om mindre än en vecka. Känns lite underligt. Plötsligt känns det som man flyttat tillbaka hit och är samma person som man var för sisådär 2 år sen, men samma liv som då. Lite läskligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback