Troligen cirkusaktör

Mitt rum är mer kaos än nånsin. Men det är befogat. Flyttar ju allt på onsdag. Så försöker packa ihop grejerna och som alltid när man packar slås jag av hur mycket SKIT man samlar på sig. KÄRE TID. Jag som inte ens tog hit så mycket och har bara bott här i ett och ett halvt år, men har ändå lyckats dra på mig massa grejs. Mestadels papper och böcker visserligen, även detta befogat får man nog ändå lov att säga. Man är ju ändå student.

I övrigt går hela denna veckan ut på att jonglera.
Med:
-Packa för att flytta
-Tentaplugga in absurdum mkt information. Historian sträcker ju sig. Suck.
-Flytta ut
-Packa för att åka hem till Jul

Julklappshandel får vänta till jag är tillbaka i Göteborg.

Igår fick jag sms från barnet som sa att hennes kompis gilla min blogg. Tack. Då blev jag glad. Blir så förvånad när man hör att folk läser den.. inte för att jag inte ser de på statistiken. Men man glömmer bort de lite. "Åh jag läste på din blogg..." Klump i magen..jag står de på min blogg. Så ler man stelt och inväntar.

Kommer sakna denna korridor alltså. Fina människor, jag har fått för mig att jag inte skall flytta. Mer att jag skall hänga mer hos Jossan. Men jag kommer inte sova här mer, inte springa runt i korridorerna här och skrika på Maria och Johanna. Får göra studiebesök. Någon måste ju upprätt ordnignen. Så är det.

Tillbaka till att jonglera.


Kommentarer
Postat av: Maria

Jag kommer sakna dig här, Johanna! Studiebesöken är obligatoriska för din del. Kanske får jag bjuda dig på middag någon dag, som tack för pyttipannan!

2009-12-14 @ 12:15:58
Postat av: Ida

Hej. Jag tycker vi hänger någon gång snart efter jullovet tillbaka i Uppsala (jag antar att varken du eller jag har tid innan jullovet). Jag känner för att träffa någon som varken är ett psyko eller en jurist. Kram

Postat av: Jibbs

You're on. Lätt.

2009-12-14 @ 22:43:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback