Var börjar man...

Idag är jag något i stil med definitionen av trött. Ögonen är grumliga och kliar och jag är alldelles tung i kroppen.
Har jobbat med konfirmation nu på förmiddagen, sen har vi bowlat med mentorsgruppen. De gick riktigt dåligt!
Men man kan ju inte vara bäst på allt.

Studier står som stora skuggor över mig och säger, läs, lär, plugga då. Och en flytt kommer gåendes emot med med raska steg. Ahh.. För lite tid, för liten hjärna, för lite motivation. Gosh.
Var ska jag börja??

För övrigt hitta jag VÄRLDENS bästa bok i lördags. Jag som älskar fåglar och allt.



ja, man kan trycka in sidnumret och då spelar boken upp fågeln på sidans läte. Är det inte fantastiskt. Jo det är det! Dum fråga, jag vet.

Ja just de ja.. skolan var det jag. Kan vi inte bara fira jul istället.. nästa nästa vecka.. jaja...hmmff
På Fredag är de luciafirande på skolan i alla fall. SCORE!


Kommentarer
Postat av: Barnet

frida har köpt den till sin mamma. hon säger att den är fantastisk!

2009-12-10 @ 12:12:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback