01.00

Det blev en fantastisk biblisk maskerad på KRUT. Alla hade klätt ut sig skit bra, vi hade allt från mose i vassen till drottningen av Saba. Fantastiskt!  Själv fick jag och Hanna tag på utklädningskläder och satte på oss likadana kläder, marta och maria. Perfekt. Dessvärre var jag dum nog att inte ta ngn bild på oss, så nu får ni ju inte se hur himla fin jag var.
Vi åt vid liggande bord och lyssnade på orientalisk musik hela kvällen, och lekte diversa leker med nördkant på.
 =)



Mose i vassen var kunglig (ser ni korgen under honom?):


Nu är jag jätte trött. man är inte 12 längre, Ha Ha Ha (läses inte som ett skratt utan ordagrant) så nu tänkte jag sova. Imorgon är de både new wine konfrens, plugg och skaka rumpa på nation som gäller.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback