dom skriiiiker Jaaaaaaaaaaaaa, i rummet under.

Hej.

Det nya är:


Minst en påse om dagen.

Jag vaknade imorse utan att förstå varför jag vaknade. Jag ville ju sova, om min vilja att sova borde ju prioritetas framför väckarklockan. Men sömnhjärnor är icke att följa så jag fick minsann efter att ha snoosat för många gånger slänga av mig täcket och ställa mig i duschen. Rise and shine.

Idag var det vår i uppsala. Det kändes så. Solen sken och det var inte miljoner minusgrader. Underbar känsla. Förstördes dock en aning av all snö som ligger på marken och ån som fortfarande ligger frysen i uppsalas hjärta. Men snart så, snart spricker löven och vattnet börjar åter forsa utanför Uppsala museum. längtar.

Efter rörig föreläsning om Islam med min fantastiska men virriga lärare gick jag och några kursare, hanna, "pelle berg", gustav och anton och åt lunch på norrlands nation, vilt kyckling med ris. De va nice.

Jag och hanna trippade vidare ner mot stan och strosade i affärer på ett vårigt sätt. De va skönt. Kändes nytt i luften. Stackars hanna hade däremot feber. Stackare.

sen har jag:

-ätit
-köpt toapapper
-förberett lite inför fredag
-läst bibelkommentar
-varit på mässa
-pratat med Jannie

Och nu är jag så trött så jag håller på att trilla av stolen.
Hej då på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback