"..I wanna see mountains agein gandalf.."

Jag älskar att sitta uppe på höga berg när solen går ner, blodröd och som ringar på vattnet målas himlen i alla färger. frid. melankoli. förundran. bön.
Fågelberget heter "mitt berg" bakom huset i Mölndal. Mitt fort, mitt andrum och mitt perspektiv. Finns inga Fågelberg här. Uppsala ÄR platt.

Imorgon skall jag träna Kiboxning för första ggn i mitt liv. Det kommer bli fett nice. Vet inte Alls vad det innebär egentligen, men har på känn att de blir bra, bättre än STARTJYMPAN i alla fall, eller..? Kan något bli bättre än den där startjympan?
Hoppas på att komma ut som en ny människa, älskar första tiden man tränar. Allt är kul och spännande... 

Vill sova, men vill inte gå och lägga mig.
Önska som sagt att jag var i bjorli med möra muskler och kramp i kinderna från skratt och leenden. Alla fina kids och...ja allt som hör Bjorli till. Kallt duschvatten, öppen spis, flera meter snö, småstugor, liftar utan Kö (!!) puder, danskar, offpist, värmestuga, varm choklad (utan brunsås i tack) och att sova som en stock.
Vill sova, men vill inte gå och lägga mig.

Innan tenta sammanfattar jag allt på stora A3 papper för att få överblick på innehållet. A3 block är införskaffat, dags att fylla. Tenta tisdag.

Men nu Johanna. Sova.

Hej då på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback