inlägg

Med blossande kinder och avdomnade tår sitter jag nu framför datorn. Jag har cyklat i ett soligt med iskallt uppsala. Fram och tillbaka till universitetet. Vi har haft Redovisning av vårt PM som handlade om Simpsons...typ. Till vår förvåning skulle inte redovisningen vara upplagd så som vi hade uppfattat de..så vi körde på "fri hand" istället.

Kritiken vi fick var faktiskt minimal.. jämfört hur flera av diskussionerna gick bland de andra..anar att de beror på att vi var sista gruppen som opponerades samt att vi har 2 riktiga ljushuvuden i vår grupp.

Ikväll, kiboxning. Det ser jag fram emot med spänning!!

Snart blir det näsan ner i böckerna och pennan på mina A3 papper.

Nu, lunch.

hej då allihop.

Kommentarer
Postat av: tussi

jag tänker aldrig mer gå ut. det är FÖR kallt.

ja tänker stanna här hemma. inomhus med världens fetaste tröja och oboj med spraygrädde tills ja ser att gräset är grönt.



simpsons? underligt..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback