kl är 01.00

Glad alla hjärtans dag på er, en timme försent.



Ja just de, för alla er som gått och frågat er hur de gick för mig på kibox, vill jag säga så här.
HERREJESUS KRISTUS JAG TRODDE JAG SKULLE SPY!!!!
Mitt i trodde jag att jag skulle spy och svimma samtidigt. Var trött innan jag kom dit, kära ngn. Hårt tränare dessutom, inga drickpauser där inte.
Men när jag väl kommer över illamående/svimpeaken så kunde jag fortsätta. Och nu, så här två dagar efter... ONT I KROPPEN:
Vader
armar
rygg
mage
armbågar
you name it, I have it.

Sjukt jobbigt, men GALET kul, bra träning dessutom.

Idag funderar jag över
- vilka frågor som kommer på tentan.
- hur man får sådär snygga bloggsidor som alla andra bloggare har som inte är efter fasta mallar..blabla..
- När jag kan rymma och åka till Indien
- Om allt jag läst och lärt mig den senaste månaden kommer stanna i huvudet.
- Hur mkt näring de egentligen finns i maten idag... allt halvfabrikat...
- Vilka avtryck jag vill göra
- Religions sociologi
- kärlek
- sommaren
- att mitt rum är stökigt
- över var väktarkrönikan är..

Tar med mig min träningsvärk och mina frågor till sängen.

har förresten fått plugg gjort idag..har har ni beviset

Kommentarer
Postat av: tusssi

det ser ut som du får ont i nacken på den där bilden.

jag har nackspärr btw. skit ont gör det. om en månad är jag hos dig. JEEEEEEEEEEEEEEJ:D

Postat av: Ida

Haha, skön bevisbild!

2009-02-15 @ 13:29:00
URL: http://stenarna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback