Sol

Det är så hiskeligt soligt ute. Underbart.



Det är alldeles underbart ju. Jag vaknade dock tidigt imorse av någon sorts vägskrapa utanför som har rivit bort massa is. Har fortfarande ont i huvudet. Men vad gör det. Det är ju sol.

Barnen på dagiset utanför fönsteret roar sig med att slänga i isbitar i den enorma vattenpölen utanför deras staket. Påhittiga är dom minsann. Nu rensar de upp lite snö med sina små sopkvastar. Barn alltså.

Ikväll ska vi ha biblisk maskerad på Krut. Oerhört nördigt. Älskar nördigheter. De är bra för karaktären. Jag vet fortfarande inte riktigt vem jag ska klä ut mig till... babylons sköka? En sten, Korset, maria... ska försöka ladda upp bild här sen när jag är redo och klar.

Jag skall undervisa om evangelisation och vi kommer leka många nördiga lekar. Ne roliga lekar.

Har förövrigt inte galet mkt träningsverk från igår. Lite lagom. Men de var galet kul, som alltid =)

När jag kom tillbaka från träningen satte jag mig i köket på ettans våning. En massa bibelskole elever kommer in och pekar på mig, "det är ju hon. Det är ju samma person"
Vem då frågar jag. "Hon i Bourne Identity. JUlia stiles"

Jag hatar Julia Stiles. Hon är gnällig och har jobbig röst. Tycker ni jag är lik??


Noomie sa att hon är visserligen vansinnigt enerverande men snygg. De är som att bli jämförd med hillary duff. Hon är snygg men jobbbig. Ja jag vet inte ja.. men vi kan ju låtsas som att det är utseendet då. Jag bara ber till Gud att jag inte framstår lika grinig som hon gör.

Barnen har övergått till att leka med ballonger.. jag måste fila de sista på vad som skall sägas ikväll.

Ha en fantastisk fredag.


 


Kommentarer
Postat av: Anonym

nej du är inte så lik.

2009-02-28 @ 12:03:13
Postat av: nomes

du är endast lik utseende mässigt. jag fick höra winona ryder häromdagen. Woop woop

2009-03-02 @ 13:27:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback