....

Får ingenting gjort. Gosh. Har massa att läsa. Men får inget gjort eller får för LITE gjort. Vet inte vad som skall in heller riktigt... Åh detta underbara med att komma in i nya kurser och få grepp om det. Underbart.

Jag vaknade inatt och undrade varför jag vaknade mitt i natten, jag låg och drömde att jag var på sundsvik och det var helt fantastiskt, som det är att vara på sundsvik. Det var första dagen på 2 lägret och det skulle vara bal, Hanna från gymnasiet var där i en pampig grön balklänning.. i alla fall, vaknade gjorde jag och fattade som sagt inte varför jag vaknar mitt i natten, tittar på klockan och ser att den borde ha ringt för 20 minuter sen. Min mobil lever sitt eget liv. Den ringde inte. Men tack om lov för intuition eller nått så vaknade jag hann slänga mig upp i sängen och till och med promenera upp till Universitet.
Well done.

Sen har jag bakat chokladbollar idag, dom smakar lite mkt smör... Men bakat dom har jag. Och läst om ortodoxa-syriskortodoxa-makedonsk ortodoxa, österländska kyrkor samt katolska kyrkan, inte så intressant som de låter. Lite spiritism rötter också..

blablablalaa..

tänker på våren varje dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback