pladder bla bla

Jag har lite att stå i för en gång skull. Första gången sen jag kom till Uppsala denna sväng. Vet inte riktigt hur jag skall hantera det. Har hittills lagt tid på att träffa lite folk, traska på stan och sova. Sweet.

Igår fick jag tillbaka mina arbeten från dogmatiken som jag jämrade mig över så mkt innan jul och inte riktigt visste hur jag skulle klara. Fick tillbaka med ett mkt oväntat och glädjande resultat. Trodde inte jag var så smart. Glädje.

Kanye west nya sound. Jag gillar.

Tack för...
...Parfymer
...nya filmer
...nya intryck
...mjuka lakan
...humor
...vårsolen
...fika

Kommentarer
Postat av: Christopher Buller

vårsolen?

Postat av: jibbs

ja, när nu den kommer

2009-01-14 @ 13:18:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback