regntunga skyar

Så va sista tentan gjort. Klatt!!
(jo, den gjordes redan igår)

Planerade Konfirmationsläger på kvällen. Vilket läger vi snickrat ihop. Kommer ha skitkul!!
Avslutade kvällen med becka och film... Becka som åker idag. Hon har redan åkt. Inget konstigt i de, sommaren är ju här. Men de e bara det att hon inte kommer tillbaka i höst. Så Sjukt Himla Tomt.

Becka, jag kommer sakna dig. Alla galna sånger, "as I went down in the river.." remix á la oss, "Gud du är God" á la du, jag och Filip. Alla allvarliga samtal. Kommer sakna din fantastiska mat. Dina störda humor. Ditt bitande på min list och kvällar med Dr. Queen och twilight. Lycka till med allt Becka!!! love.

Har börjat pilla med undervisningen inför näst nästa veckas konfaläger, och nu skall jag stäääääda ut mitt rum så de blir tipp topp  inför hemfärd.

Så. Då vet ni LITE om hur landet ligger.

Sommaren 09.
Here I come. 

Kommentarer
Postat av: Rebecka

jag kommer att sakna diiiiiiiiiiiiiiiig!!

2009-06-08 @ 11:11:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback