sho bre..

Hej på er.

Det va ett tag sen man uppdatera. Jag sitter under täcket hemma i Göteborg. Det ösregnar ute och jag har huvudvärk och ont i magen. utöver det är det gött att vara på västkusten.

Imorgon skall jag på bröllop <3 och fira kärleken. Och idag va tanken att gå till Liseberg och höra timbuktu.. men de regnar.. så vi får se.

Konfirmationslägret närmar sig, bara några få dagar kvar nu, sen kör vi. Skall bli jätte roligt. Vi skall göra massa roligt grejs som jag inte kan avslöja här förstås, möjligen läser någon konfiramand detta och då har man ju förstörs allt de roliga juuuh.

hej så länge.

Kommentarer
Postat av: anna

är timbuk på liseberg?

shiiiseee

Postat av: Rebecka

HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!

2009-06-14 @ 14:19:25
URL: http://allalaskibacken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback