blä

Jag mår INTE bra. Nån form av förkyldningsmonster har invaderat min kropp, eller mitt huvud, ansikte, käkar, näsa hals. Har ingen värk i kroppen fryser bara och har ont i hela ansiktet, öron, näsa, hals..a ni vet.
Suger något så oerhört.

Igår skrev jag tenta kl. 8.00 på morgonen och morgonen kunde inte börjat sämre. Vi skulle gå från J-lund ett gäng vid 7. Ja lägger mig runt 22 med en unds av frossa, men tänkter att de säkert går över. Men icke. Jag låg och halv yra i princip hela natten, tittar på klockan kvart i 7 och tänkter att va skönt, kan sova en lite stund till, hon är inte ens 6. Men av någon anledning tar jag på nytt upp mobilen efter någon minut. HERREGUD!!
De va bara till att slänga upp mitt likbleka sömnlösa ansikte och slänga kläder och lite smink över mig och tvinga upp mitt smutsiga hår i en knut och sedan utan mat eller sömn eller hälsa ramla ut till de andra.
Jag var så trött på tentan att jag knappt såg vad de stod på tentafrågorna, men de kändes som de gick vägen ändå.

I natt har varit ännu värre, jag har feberyrat om vedaskrifterna olika kategorier och namn (de är jobbiga namn, vem vill rabbla, rigveda, yogurveda, samahitas arthaveda osv i sömnen? inte jag!!) Stapplar upp gråtfärdig vid 3 och ber Gud om sömn, kommer på finnemang idén med en blötkall handuk på huvudet. En mkt vis idé..gav i alla fall lite sömn.

Ja ja, nog om mina krämpor och febernätter.

Idag kommer Anna Laago, och vi skall ha roligt, hela helgen ska vi ha roligt. om jag kan bli frisk (typ nu!!) så kan vi leka i snön och vara som barn.

Kommentarer
Postat av: fru

gud va du bloggar sällan.

2009-03-14 @ 21:59:32
Postat av: n.

Gör det bara..

http://www.1000apor.se/blogs/stureplansvackraste

2009-03-16 @ 15:11:20
Postat av: jibbs

HAHAHAHA!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-03-17 @ 22:54:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback