"denna dag, ett liv.."

Hej. (här följer PLADDER)

Det är onsdag idag, jag har trott att det varit onsdag hela veckan. Nu känns det som jag är i fas igen.
Började 12 idag, mycket skönt. Slipper man gå upp i ottan. JAg var skit duktig idag, jag gick upp bäddade sängen fint och satte på mig kläder som jag lagt fram åt mig själv dagen innan (sjukt strukturerat). smink, grejs och fix.

Sen in i köket, frukost för att sedan...pappadam...göra iordning matlådan. Detta är stort. För jag hatar matlådor. Återkommer till det i nästa blogginlägg.

Kom sen tidigt till skolan och satt i lugn och ro och väntade. Fick höra om F. galna dröm.

Han hade kommit någonstans i drömmen och leta fram någon som han fråga som berättade för honom, "det är här alla syndarna hamnar". Och blev chockad, "jag är i helvetet".
Den enda han hitta där som han kände var J i min klass och de är en galet snäll kille. Helvetet var inte riktigt som han tänkt sig, det var bara en enda stor granskog med små röda stugor. (norrland kanske..äh..de e la samma sak??)Haha..

I vilket fall som helst så lyckades han imponera på Djävulen och efter en mängd utmaningar blev Djävulen så imponerad och gav honom ett certifikat som gav honom obegränsad tillgång till Kinamat som sedan levererades av en skitsur demon som egentligen var en utklädd mupp. Hahahahahahahahahahahahahaa!!!

Efter en för en gång skull strukturerad föreläsning gick jag för att ha gruppdiskussion, gick jätte smidigt för jag och Hanna hade förbrett oss väl innan.

16.00 möte jag Axel på stationen. Woop woop. Han va i sthlm och kom ner för att visitera mitt hem idag.
Vi promenerade, jag kultiverade honom och släpa honom till domkyrkan, slottet, rediviva och ja allt sånt där fint man måste se i U:a.

Sen:
Gick vi hem (GICK)
Jag la in en tvätt
Jag lagade mat
Axel gjorde bästa kladdkakan
Googla massa grejer
och skickade viktiga Email.



Vi är kungar.

Imorgon skall jag hem till GÖTEBORG.
måste packa.


Kommentarer
Postat av: nomes

tungaste kladdkakan

2009-03-04 @ 23:08:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback