Har blivit utmanad..

Here we go.

1. Jag hatar matlådor. Bara känslan av att värma upp maten som är kall känns oerhört motbjudande. Kall mat luktar äckligt.

2. Min balans är obefintlig när jag är nyvaken. Finns många som sovit på mitt golv som jag dunsat ner i när jag ska gå på toa mitt i natten eller går upp för snabbt på morgonen. Ramlar in i väggar och har mig. Vill passa på att be Ida och Anna om förlåtelse efter att ha ramlat på er 2 ggr på en och samma natt.

3. Jag har en galen förkärlek till gamla vackra skrivbord, helst sekrerärer. En sådan fick mig en gång till att börja gråta. Alla fack, lådor, trädetaljer och knoppar...ryser. överdriver inte!

4. Spenderade en lång tid av min barndom- ja fram till tonåren tror jag- med att vara arg/sur på att jag inte var en kille. Varför skulle man bli en sån där himla tjej.
 
5. Har tillsammans med mina syskon hjärntvättat min yngsta jockebaby bror med att han egentligen är dansk. Vi bilade ganska mycket hit och dit när vi var små. Och då hände det sig, typ jämt att jocke somna. Och när han väl vakna frågade han alltid var vi va. "Danmark, vi är snart hemma hos dig. ska de bli skönt att komma hem till din riktiga mamma och pappa". Han ger igen på oss nu, haha.

6. Har bestigit kebnekaises topp.

7. Har fantastiskt svårt för finska. Ja de mesta med landet finland.

8. Får ofta för mig att det nog ändå skulle vara praktiskt att vara Hora ett tag, snabba pengar. Glömmer på vägen vad Hora är för något. De ringer någon klocka i bakhuvudet... men kan inte förstå varför den ringer. Jag är galen.

Så. De va ngt i alla fall.

Jag utmanar:

nome.blogg.se
jajks.blogg.se
idas blogg (aaa..kan den inte i huvudet..)
christopherbuller.blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback