jajemensan.

Jahadå, jag ha varit så duktig så idag.

Har bara facebookat en gång
Visserligen läste jag blondinbellas blogg, samtidigt som jag pratade med noomie om att jag måste sluta läsa den. jaja..
Har haft en effektiv men givande gruppdiskussion om skapelseberättelserna i 1 mos vs. Koranen inför morgondagens seminarium. Efter det gick jag och Hanna och tog en lång fika med en STOR LATTE. Det var väldigt trevligt.

Kom hem, slängde ihop träningskläder och drog till friskis. Styrka/medel pass. Sweet. Varför tränar man inte jämt? Det är ju så vansinnigt underhållande att träna i pass, man är så himla ocharmig, det är det charmiga.

Sen tog jag en promenad hem och passade på att snacka ordentligt med HAN där uppe. Och nu sitter jag och äter sallad. Visst vet ni.

Här slipas karaktären, kanske man skulle gå upp vid 7 imorgon också, fast man inte behöver, när man ändå är i farten...?

För övrigt är jag för tillfället kär i Chet Baker och vill bli nära vän med Giacomo Puccini, Opera kan sannerligen vara vackert.

Duschen ropar på mig. Bäst att lyda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback