måste bara..

Det är sent och jag måste gå och lägga mig snart, men måste bara säga att jag är så lycklig. Just nu i denna stund. Lycklig och tacksam.

Jag är hemma i Göteborg denna helgen. Sveriges framsida och allt det där.
Man inser hur mkt fint man har här när man varit borta.

Kvällen har spenderats på Nome o Jannies inflyttningsfest med en väldans massa underbara människor. Känner mig hög på vänskap. (och en STOR portion socker).
Och gårdagen fick jag spendera "hemma" i saron. På OMG, med allt vad det innebär.

Nästa vecka är en intensiv vecka. Har nämligen tenta på torsdag. Och även om det kanske kan tyckas dumt att åka hem helgen innan tentan så känner jag mig mycket glad att jag gjort de. Jag behövde verkligen detta. Jag känner mig full av energi, perspektiv och sammanhang igen.

Hoppas er kväll varit bra med?
puss

Kommentarer
Postat av: fru

http://www.youtube.com/watch?v=z0nAhIX8dnA

2009-03-08 @ 17:15:01
Postat av: Lisa Ulvsgärd

jag saknade dig i helgen syster. när kommer du hem nästa gång? poss

2009-03-08 @ 21:45:00
URL: http://lisagoeslegallyblonde.blogg.se/
Postat av: bloggen om sex!

Är du intresserad av ämnet sex?

Har du någon historia som du vill dela med dig av eller tycker du bara om att läsa andras?



Besök gärna min nyastartade blogg som tar upp det mesta inom ämnet sex! Välkommen :)

2009-03-08 @ 22:01:26
URL: http://thisisdeap.blogg.se/
Postat av: jibbs

nae.

2009-03-09 @ 00:47:15
Postat av: nomes

Hahahaha

2009-03-09 @ 09:33:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback