när man försöker linda in något för att man inte riktigt vet vad man bör, ska säga, inte säga

Känner mig som Lina i Emil i Lönneberga. Jag har tandvärk. Har en känsla av att de är ett gigantiskt hål. Har haft ett hål.. ne min tand föll sönder för nått år sen på samma ställe... it seems to be back. SÄMST.

Inte för att jag inte vågar gå till tandläkaren. Jag gillar att gå till tandläkaren, men de är ju så HIMLA DYRT!!!  vet inte vart mina skattepengar tar vägen, men tandvården verkar tydligen inte få se skympten av dem.

Ont
ont
ont

Idag har jag fått skåda livets sköra sidor, hur ett psyke helt plötsligt bara kapitulerar och lägger av. Människans psyke är sannerligen ett mysterium på så många sätt...

Till något roligare. Björn Gustavsson har inte västkust, eller göteborgarhumor som jag innan trott. Björn Gustavsson har Frikyrkohumor. När han gör sina standups, då framför allt i melodifestivalen, då är det lägerbål han gör.
Sverige borde börja anställa sitts lands frikyrkor till att börja ta hand om pausunderhållningen på alla kommande event. De verkar ju gå hem.

ahh....tandvärk... Eeeeeeeemil!!

Kommentarer
Postat av: nomes

förklara "skympten"......

2009-03-17 @ 16:57:16
Postat av: Anonym

skymten...

2009-03-17 @ 17:58:32
Postat av: nomes

who's the dyslektiker-jävel now biieeeaatch??!!

2009-03-17 @ 22:28:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback