tenta plugg

Så. Den enda tenta vi haft hittills denna termin har nu kommit tillbaka. Och jag trodde verkligen att jag skulle köra denna. Men kan gladerligen säga att jag fick G. Underbar känsla, så nu är det bara att lägga den bakom sig och se framåt. OCh det är Torsdag jag syftar på då. För då är det dags för terminens 2 tenta. I världsreligionerna. Det har varit en intressant kurs. Vi har haft två Orginal till föreläsare och de har ju verkligen höjt stämningen.

Har nämnt tidigare att jag printar ner allt på A3 papper innan tenta. Gjorde inte detta förra tenta.., blev bara inte så. HAr gjort de med det mesta denna tentan. Skall göra de sista nu. Taggad till 1000. Nu skall detta in.
Ljus har tänts för att få mitt sinne på min sida, och jack johnsson strömmar inspirerande ur högtalarna och får mig att känna att sommaren närmar sig även om det snöar ute och barnen fortfarande ser ut som michelini(stavas?) gubbar.

A3 block, CHECK!
Massa pennor i olika färger och tjocklekar, CHECK!
Anteckningarna, CHECK!
Varm tröja på i mitt skit kalla rum? CHECK!
Hår i knut, CHECK!

Ja men då kör vi. wish me luck.


Kommentarer
Postat av: Anonym

lycka till.

2009-03-10 @ 18:07:54
Postat av: nomes

Sol i sinne. Brun inne.

2009-03-10 @ 18:09:52
Postat av: anni

måste (paus)

köpa (paus)

pennor

Postat av: Johannes Svensson

Johanna, du måste sluta särskriva.

2009-03-11 @ 14:29:22
Postat av: jibbs

never!!

läser du min blogg för resten!??

2009-03-11 @ 15:24:40
Postat av: Johannes Svensson

Men Johanna, du är ju en förebild för många unga, har du verkligen samvete att aktivt leva i särskrivarsynd?



Och ja, det händer att jag halkar in här. (Jag måste ju hålla koll på min blivande kollega.)

2009-03-12 @ 11:14:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback