Brev och inlärningsförmåga

Nu har jag haft sista seminariet för delkurs 4. Och på Torsdag skall tentan skrivas för kursen. Kyrkohistoria, typ. jag har en hel del att plugga in är inte sugen på det i överhuvudtaget.

Sommaren börjar närma sig. Det är för sjutton Maj. Snart behöver jag parallelt med delkurs 5 börja planera inför sommarens undervisning på konfirmationsläger. De skall bli spännande. Ska få träffa alla konfirmanderna om typ sådär 2 veckor, spännande.

Fick ett brev idag, ett riktigt handskrivet brev. Ett rosa brev med påklistrade saker och handskrivt, hela kittet. Vilken glädje. Anna Laago, du vet minsann hur man skall göra en ung kvinna lycklig du. Nu har jag skrivit en svarsbrev till henne. Känns som en blandning mellan att gå på lågstadiet/mellanstadiet och att vara en karaktär ur någon gammal kostymfilm. Fattas bara en penna med fjäder och bläck.

Om 6 dagar skall jag se Beyonce Live på skandinavium. LIVE, BEYONCE i samma mening, de kommer bli gaaalet.

Ne ni, har ingen som helst diciplin i mitt rum till att plugga. Om man skulle bege sig till biblioteket 50 meter bort?

wish me luck.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback