De går så bra så..

Nej, fy vad jag inte orkar plugga mer nu.. för jag har ju fått SÅ mkt gjort nu på eftermiddagen...

Jag har skrivit in mina anteckningar, har inte lyssnat klart på en föreläsning på internet. Jag har inte läst debatt artiklarna. Och framför allt inte läst Kapitel 11. 

Däremot har jag ändå hunnit

Faceboka
Beställt böcker (de har ju i ju för sig med skolan att göra)
Twittrat LITE
Facebookat lite till (ja jag vet inte hur de stavas)
Läst bloggar.
Byt om till mysbyxor 
Ätit en påse godis.

Hurra för mig.

 

Kommentarer
Postat av: anna

hurra!

Idag har anna hunnit:

-Ladda ner ett program som öppnar lösenordskyddade filer.

(typ som dataprov lärare har skickat till mig)



-förstå att programmet inte fungerade


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback