Efter solsken kommer regn

Jag mådde illa när jag vaknade imorse eftersom jag sovit så lite i natt och natten innan det med. Då blir man illa mående. Dessutom hade jag försovit mig missa därför föreläsningen. SUGER, de va genomgång av grejer som kommer på tentan på torsdag. MEn har hookat anteckningar så de ska nog lösa sig.

Har haft en fantastisk helg. Nome har varit här och målat allt i färg så där som bara hon kan. Vi har varit i stockholm och hängt med guldkorn och schooolen. Ätit GOD italiensk mat och ignorerat allt vad plugg heter, nästan. I söndags kom även Lunte upp. Willy var också i stan.
I lördags äventyrade jag genom Sthlm innestad på en pakethållare, det var spännande minst sagt, fick lite kambodja flashbacks. Tack gode gud är inte trafiken lika kaotiskt i lilla Sverige som nere i Asien.

Traskade med en sväng i Jesusmanifestationen. Det finns mkt att säga om denna tillställning. Men man blir ändå varm i hjärtat när man går där och ser de övriga 17 000 traska med. Vi är fler, vi är olika, men vi kan ändå sammansluta oss kring en och samma sak, allts centrum. Och mitt i tåget går en Katolskpräst en Sv. kyrklig eller Ortodox och en katolsk..har inte koll på alla de där kläderna. Han ser ju i ju för sig mer ut som en ortodox präst mannen i helsvart som katolik, ja männen längst ut är i alla fall Frälsis soldater. STORT om man ser bak i historien.



Sen är det ju detta med att det är Maj. Det är hur gött som helt. för gött, man glömmer bort skolan och har lagt pluggmotivation och målsättningar i vinterjackans innerficka. Hej så länge. Inte bra. Inte bra.


Bara att jag sitter här och bloggar.
Hej då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback