en trött måndag.


Så va det måndag. Den fantastiska konfahelgen men sol och underbara konfirmander är redan förbi och jag är tillbaka i föreläsningssalen och min dator. Jag har en hög med saker att få klart med men de ger mig dessvärre inte eld i baken. Måste sluta tänka att de löser sig. De mesta ska ju vara klart redan nästa vecka.
Tills dess:
- En Paneldebatt.
- Ett seminarium om tro och vetande.
- Ett PM (en skriftlig inlämning) i Liturgiken (har inte boken.. den måste jag jaga reda på...)
- Välja en debatt artikel.
-Skriva en Argumentationsanlays a la krånglig på den debattartikeln.
- Skriva ett motartikel.

Sen är de hem till götet och STORFIRA Chriss som blivit stor och ska ta studenten. De är ju så man vill gråta. Nu börjar man inse att han inte längre läspar lite lätt, han går inte på lågstadiet längre. Han är ju snart vuxen..

Sen är det tillbaka till Uppsala och skriva tenta, planera resten av konfalägret och förbereda lektionerna inför sommaren.

Jag slutar ju om mindre än 3 veckor. Men stress brukar vara bra för mig. Så de ska nog gå bra.
Nu måste jag slänga mig ner i mina anteckningar och böcker.

Har sagt till mig själv att plugga till 8 ikväll, senast. Så hej då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback