Hemlängtan och gröna träd.

Har precis lärt mig länka på sidan. WOW. en helt nu värld av teknik och möjligheter. Kanske kommer de någon länk i deta inlägg med..kanske..

Twitter är ju farligt ju. Fastnar ju direkt. Måhända är de värre än Face..nä de kan de inte vara.. ja de återstår väl att se. Kika gärna för där om ni har intresse att följa mitt fantastiska liv i Mc donalds form.
Här hittar ni det.  (där har vi den)

Imorgon åker jag hem. Ska bli super nice. Ska hem och se på BEYONCE. Jag är redan sjukt taggad för det. Tycker hon är så fantastiskt mkt Kvinna.
 
Men först har vi idag. Skolan är slut för dagen, tentan ligger bakom. FRIHET =). Ikväll ska jag ha min ungdomsgrupp, KRUT. Vi skall vara ute och leka, capture the flag eller något liknande och sen göra det som man måste göra när de är så gött väder, a förutom att klättra i träd och liknande. Vi ska grilla.

Kanske borde jag packa nu...så har man de klart.. och med tanke på att jag packar långsammast på jorden så.. ja.
 


Kommentarer
Postat av: anna

jag fattar inte grejen med twitter.

vad ÄR twitter?

Postat av: jannie

herre jesus kristus gud i himmelen vad den kvinnan är vacker!!!!

2009-05-09 @ 12:49:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback