Hon.

Idag är faktist inte vilken dag som helst. Och jag är på totalt fel plats just nu. Jag borde vara i Göteborg och fira Noomie.

Grattis på födelsedagen min älskade Noomie!!


Du är Fantastisk på Alla sätt Noomie.


 N: Naturligt snygg 
 O: orolig av sig

 O: Ordning och reda? Nae..

 M: Mycket duktig med ord.

 I: Innovativ

 E: Egen, Du gör alltid Din grej. Gärna mot folks vilja.


Det här är Karin. När hon fyllde år fick hon blommor och sång.
Hon var jätte glad. Tänk att det var hennes dag idag. Så tänkte hon.
Noomie idag är det din dag.
Hoppas du är minst lika lycklig som Karin.


Med kärleksfulla hälsningar. Din fru.

Kommentarer
Postat av: nomes

Hahahaha jag är rörd. och väldigt glad. både för min skull och för karins.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback