idag är det...??

Hej.

Det är söndag... eller ja, måndag är de väl egentligen. Har ingen koll på dagarna längre som bara grötar ihop sig. Har varit och firat Emmas (min kusin) konfirmation i vårgårda idag. Hon va så fin. Efter att ha träffat släkt och annat folk så rullade vi proppmätta tillbaka till Göteborg, jag o chriss somna som griskultingar i bilen. Vi kom hem sent natten till idag.

Kvällen har spenderats med 9månader bäbis som är nästan lika stor som en 2åring. HUR SÖT SOM HELST. Noomie va barnvakt och jag var assisterande barnvakt. Sjukt lycklig över att få assistera och vagga de lilla stora livet till sömns. Problemet va bara de att han verkligen Inte ville sova. Han va så trött att han bara grät och lekte med tunga ögon med en boll.. Men tillslut med vällingflaskan i handen somna han i min famn med huvudet på jannies mage.

Sovande barn är så fantastiskt fridfulla att titta på.

Imorgon gäller de Beyonce på Skandinavium. Innan de ska ja och fru ut och äta med Pappa och Linda. Kommer bli en kväll att minnas =). Tänk hon kanske just nu ligger och sover på ngt hotell i Min stad.

Nu somnar jag.
 
Hej.

Kommentarer
Postat av: Rebecka

ohh ha en fantastisk dag min kära!!.....hälsa beoynce från mig!! KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback