När lördagar blir som måndagar

Kanye West har åter hittat sin rätta plats i mina högtalare. De va länge sen jag hängde med Kanye. Känns skönt att ta upp kontakten igen =).

I övrigt så vakna jag typ 1 idag. Vet inte när jag sov till 1 senast. Somna typ halv 6 så.. de har ju sina förklaringar. Kunde bara inte somna inatt. När jag höll på att somna fick jag plötsligt för mig då jag hörde massa ljud, steg oich släpande från övervåningen att de brann. Jag började lukta frenetiskt efter röklukt och vimsa runt i mitt rum och la mig tillslut stel som en pinne i sängen och tänkte, snart skriker dom att de brinner. SOMNA MÄNSKA OCH SLUTA KOM PÅ SAKER.

Nu är jag uppe i alla fall. Och jag håller på att:
- Storstäda "lägenheten"
- Tvätta MASSA tvätt
- Renbädda sängen
- Vädra mitt rum

Är helt enkelt helt sjukt huslig. Fattas bara att man skulle laga mat samtidigt.

Efter städning väntar en debattartikel på mig, den vill bli skriven. En annan artikel skall granskas och helst ska en hel del liturgik läsas in. Vilken Lördag va. Blir inte bättre.

Ser fram emot ljuspunktenTORSDAG. Då åker jag hem för att Fira Chriss student och får ÄNTLIGEN träffa älskade Jimmy som äntligen är tillbaka i livet.

Kanye väntar. Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback