SKATESUGEN!!

Klockan är ju för Farao halv 2. Gode tid. (bara kombinationen av de 2 uttrycken tillsammans, hahaha) Men jag har så mycket adrenalin. Kan inte somna. 
Efter valborg och allas skatande på rampen blev jag så sjukt skate sugen. Vill kunna skata på riktigt. Så jag har tänkt mig till att göra det till sommarens projekt.
Idag såg vi Lords of Dogtown vilket inte gjorde de hela sämre, alls. Det var som att spruta tändvätska på en eld. Jag satt med ögon stora som klot och spände kroppen, såg så härligt ut när de gled omkring på sina brädor. Jag vill med. Jag kunde inte sitta still ikväll, har pratat i ultrarapid skickat sms till Jimmy och bett att han skall lära mig i sommar.

Man borde ju distansplugga och surfa på fritiden. Eller plugga i ett mer uppbyggligt land, roligt land. Eller bara skita i allt och endast göra det som är kul. Skapa sig en egen värld. Det hade varit något.

Mina ögon är så trötta..men inte min kropp. Den är HYPER stressad. Nä, om man skulle ta och skaffa twitter när man ändå är igång.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback