Fixar och styr upp

Nu var flyttlådor hämtade från Ica. Jag börjar med 3 st. Här skall det packas. Om snart 3 veckor flyttar jag ut från elevhemmet, lämnar mitt ämbete som Överväktare i händerna på en annan och flyttar in hos Jossan. Jag och jossan under samma tak i en hel termin, det är ju för bra för att vara sant.

Nere i tvättstugan är tvättmaskinerna fyllda med min tvätt. Min tvätt har LÄNGTAT efter tvättmaskiner och tvättmaskinerna har stirrat stint på mig när jag gått förbi dem dag ut och dag in. Men nu är alla nöjda.

Damsugaren och kalkborttagningsmedel finns nu på mitt rum och musik spelar i högtalarna. Rappt som en vässla skall här snabb städas, något kanske packas idag.

Sen skall jag plugga. Det BEHÖVER jag. suck... om det bara inte hade varit så himla MÖRKT ute hela tiden hade det varit lättare att läsa. Nu somnar man så snart man ser bokstäver.

Är valet och kvalet om jag skall åka hem på maskerad i helgen eller inte...

Här har ni en vän utan dess like, (förövrigt bara sådär ifall nu undrar om de finns några såna)

puss och kram


Kommentarer
Postat av: nomes

kom hem. Det blir fantastiskt.



http://open.spotify.com/track/6f3DpwwWoyD70HSDw2zWiT

2009-11-25 @ 15:27:22
Postat av: Anonym

sweeet

2009-11-26 @ 14:05:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback