Pensionärsträff

För att fira 25års dagen med några av alla mina älskade Göteborgsvänner hade jag en pensionärsträff, några barnbarn kom med.

Enastående, alla va skitstela och visste inte var de skulle ta vägen. HAHAHAHAHAHAHA!!

"Ska jag vara mig själv? Eller måste jag spela tant?"

Vilket roade mig något oerhört. Oerhört. Med Einar Ekdahl högtalarna och vänner som annars för mer än nog me oväsen stirrandes ner i sina kaffekoppar, 2 timmar tog de innan de slappna av. Roligaste på länge.


Dagen till ära hade jag ångemanlands folkdräkt.

 

Mer tantkalas åt folket!!

(Tack Gullbritt för kakorna =)


Kommentarer
Postat av: Ida

Jannie är fantastiskt fin! Tyckte Noomie såg lite väl hipp ut för att vara tant, men sen insåg jag att hon måste vara vårdpersonal (?). Genialt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback