Plötsligt blev världen sjuk.

Booom sa de, så var alla sjuka.

Jag gick runt i ett psykadeliskt feberyrande på åkerögården i helgen för konfirmationsåterträff. De va kul och tungt. Haha. Så kommer man hem så har alla haft feber och varit sjuka. Och en av mina vänner har till och med haft Svininfluensan. Himla typiskt.

Idag har jag haft muntlig tenta. Lyckades få frågor på det jag kunde absolut sämst. Ajajaj. Men jag svarade nog rätt om än vagt. Han sa, "men dettta har ni ju klarat bra..." vilket var lite väl snällt när de kom till mig. Men, men.. man får hoppas att han gillar mina PM.

Jahapp.

Imorgon är det torsdag. Men vad vill du mig livet. Det va ju söndag imorse. Nehene.. inte de ne.
Gosh.

Nu tänker jag nog se en film. Har jag inte gjort på sjukt länge. (vilket är ovanligt för mig)

Kommentarer
Postat av: Lunte

Och jag ska precis på mansforum... Ledarskapet i Imago har samlat all män för de tycker att för få gifter sig och för många skiljer sig. Puh! Jag är gift med Jesus och vi tänker då inte skilja oss! Kram

2009-11-05 @ 01:54:58
Postat av: Rebecka

VAAAA, kollar du inte på film!!!!?? Jag är djupt och svårt chockad av detta faktum!! Bra att du tar upp det igen!!!

Postat av: jibbs

wohoo.. livstecken från LUNTE.

2009-11-08 @ 12:42:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback