Regntunga skyar

Det bara regnar och regnar ute.

Idag vaknade jag 10, somnade om och vaknade halv 2. Halv 2!!! Inte ok! Alls! Och jag skall kallas vuxen. jaja, man lever bara en gång.

Solen gick ner strax efter min dag kommit igång.
Idag har jag pluggat, läst historia, köpt nya pennor (HURRA), Nya Skor (FÖDELSEDAGSPENGAR IS THE SHIT) och sen läst, och läst och läst. För att till sist springa in en sväng på onsdagsfika hos frida och ede. Mysigt. Gick dock tidigare för att nu PLUGGA mer.

Så det skall jag göra nu. Medan regnet faller dyker jag ner i 1500-talet och tittar vad som hände då.
Hoppas ni mår bra.

Hej så länge.

Kommentarer
Postat av: Marcus Landegren Thurfjell

Illa att du sov så länge för någonstans mellan 12 och 14 så var det faktiskt blå nyanser på himlen och man såg solen!!!

Postat av: barnet

sova är bra. saknar dig!

2009-11-19 @ 13:50:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback