Sunday

Becka är här och hennes galan kompis Hanna. Det är livat och roligt. Fina töser.

I helgen har det varit Livsvägs konfrens här i Lötenkyrkan. Konfrens för dem mellan 20-35 tjohoo mer vuxen konfrenser åt folket! Jag har tjänat som förebedjare. Jag gillar att vara förebedjare. Det är fantastiskt att se hur Gud arbetar med människor, han har mer koll än man kan tro. Det är upplyftande.

Veckan som hägrar kommer att präglas av PLUGG in Absurdum, Bön, Och predikan i Göteborg, pensinärsträff och släkt.

På Torsdag lämnar jag Uppsala, som nu börjar vara ganska kärt för mig (det är stora steg att känna så ni) och åker ner mot mitt älskade Göteborg för att Predika på OMG, Saron (20.00, klart du är välkommen, kom bara!!) och sen fira min födelsedag. De blir fint de.

Men nu skall jag lotsa iväg becka så at hon blir klar i tid och inte missar sitt tåg, hon ska på KIRK FRANKLIN de aset. Becka alltså, inte kirk.. jag är inte avundsjuk. Grön? I ansiktet, de kan väl ingen vara...

hej då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback