Vadå Första Advent.

Antingen går tiden helt patetiskt fort eller så kan jag inte längre disponera mina dagar..? Vad är grejen, klockan är redan 7.
Idag har jag i punktform:

1. Haft föreläsningar från tidig morgon till lunch
2. Bett med skolfolket
3. Varit på en halv Calvinföreläsning med anledning av 100års jubileumet
4. Haft ont i magen
5. Planerat Kruts (Löten gymnasie ungdomsgrupp) julavslutning
6. Lagat mat och ätit
7. Spelat piano och sjungit.
8. Kom hit...

Nu funderar jag på om jag skall träna.. eller inte.. eller om jag skall lägga mig SJUKT tidigt och gå upp tidigt imorgon istället...?? Frågorna är många.

Lördag far jag ner på blixt visit i Gbg. Mest för att jag älskar Noomie. Skall klä ut mig till något...

1.orientalisk frestelse
2.Edna
3.Mellanstadietjej med mittbena och osäkra kläder
4.fet hiphoppare
5.Mimmi
6. ....?

Någon idé ni vill delge??

Johanna + Noomie:


Fin pärlplatta noomie pärlat va? Ha.. pärlan.

Hej då, går vidare med mina frågor och rastlöshet.





Kommentarer
Postat av: Anonym

neeeeej. klä inte ut dig till något.

2009-11-27 @ 09:00:17
Postat av: nomes

jag är så begåvad.

Och jag älskar dig med.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback