Här är jag.

Hej.

Idag försov jag mig. Drömde om hur styrelsen på ett koncentrationsläger hade fått reda på att de bara var bräckliga små judiska pojkar som våldtogs.. och att de behövde jämnas ut så att det inte såg konstigt ut på utsidan. WHAT?????
Vaknar av att barnen på dagiset utanför gallskriker och det passar FÖR BRA in i min dröm. PANIK!

Sätter mig upp i sängen och inser att jag försovit mig. Sämst!

Har nog avslutat mitt första PM i religionsfilosofin nu. Måste bestämma mig för andra ämnet.. hmm.. what to write?

Ska alldeles strax bege mig och träffa husgruppen.
Älskar det, dom, tisdag kvällar är från Gud.



Här har vi en lycklig bild när jag roas av Samuel. Denna högst underligknäppgalna varelse.


Kommentarer
Postat av: Ida

Hej. Om du har tid och lust skulle du väl kunna läsa igenom mitt senaste (låååånga) blogginlägg "Svar till anonym och Guds ångestdämpande effekt" och tala om varför du inte håller med. Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback